پیش ثبت نام وام قرض الحسنه 30 میلیون تومانی سال 1403- مخصوص بازنشستگان و مستمری بگیران شعبه یک و دو شهرستان زنجان

فرم پیش ثبت نام جهت شرکت در قرعه کشی وام قرض الحسنه 30 میلیون تومانی سال  1403 در صورت اعلام سهمیه وام مخصوص بازنشستگان شعبه یک و دو شهرستان زنجان

(لطفاً قبل از اقدام به ثبت نام در سامانه، فرم پیش ثبت نام وام را مطالعه فرمائید.) (فقط بازنشستگان شعبه 1 و 2 زنجان می توانند ثبت نام کنند)

* مدارک مورد نیاز در هنگام ثبت نام-آخرین حکم حقوق و بازنشستگی که اطلاعات لازم در آن وجود دارد.

1- بازنشستگان و مستمری بگیرانی که تاریخ بازنشستگی و برقراری حقوق آنان قبل از 1400/12/29 باشد .سن متقاضی بیشتر از 76 نباشد.

2- حقوق متقاضی ماهانه از 30000000 ریال کمتر نباشد تا یک سوم آن بتواند اقساط مربوطه و سایر کسورات را کفاف نماید.

3- متقاضی می بایست حقوق بگیر بانک رفاه باشد و در حساب حقوق بانک رفاه آنان حداقل یکصد و پنجاه هزار تومان موجودی داشته باشد.

4- فرد متقاضی فاقد چک برگشتی و فاقد ضمانت بانکی بیش از یک سوم حقوق خود و فاقد اقساط معوقه و فاقد مسدودی حساب باشد..

5- شماره همراه متقاضی که در فرم پیش ثبت نام قید می نماید می بایست در سیستم مخابرات به نام خود فرد متقاضی باشد و به شماره همراهی که بنام متقاضی در سیستم مخابرات نباشد وام مذکور تعلق نخواهد گرفت.

6- برای متقاضی که در قرعه کشی برنده وام شود به شماره همراه وی از طریق سیستم جامع مرکزی پیام کوتاه ارسال خواهد شد. و افرادی که از سوی سیستم جامع مشکل داشته باشند و وام تعلق نگیرد پیام کوتاه نخواهد آمد در این مورد کانون هیچگونه مسئولیتی ندارد .

7- متقاضیانی که از طریق گوشی همراه و کامپیوتر شخصی و یا به هر طریقی ثبت نام می نمایند می بایست کد رهگیری و رسید کتبی دریافت و همراه با فرم ثبت نام  نزد خود نگهدارند.

* توضیحات: در صورت ثبت نام بازنشستگان و مستمری بگیران سایر استان ها و شهرستان ها، به ثبت نام آنها ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ثبت نام


۱۴۰۳/۰۷/۲۵، ۱۱:۰۰:۴۱       84761

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter
اعضای کانون
هیات مدیره و بازرسین
خدمات ارانه شده